İstanbul Şişli Yayla Netaş Santral Servisi
Şişli Yayla Netaş santral servisi olarak Netaş Diginet Dx1 Dx2 Dx3 Mx model santrallerin servis ve satış sonrası hizmetleri vermekteyiz. Netaş santral ana kart, Netaş Cpp güç ünitesi, Netaş abone kartları Netaş santral Dışhat kartları sıfır ve ikinci el olarak Şişli Yayla netaş servisimizde bulunmaktadır. Netaş santral kartları değişimi yapmaktayız. Yerinde servis hizmetimiz ile Netaş santrallerin kurulum, taşıma, ilave dahili ve dış hat bağlantıları yapmaktayız. Netaş Santrallerinizin kullanımı, dahili ve dış hat ilaveleri, tesisat çekim ve tesisat arızaları, santralle kapı açma, Netaş santralinize robot ve bekletme müziği bağlatmak, Şişli Yayla Santral özel robot dolumu gibi konularda Şişli Yayla Netaş servis numaramızdan bize ulaşarak destek isteyebilirsiniz.
Taşınma veya yeni iş yeri açtığınızda ihtiyaç duyacağınız santral ihtiyacınızı netaş santral ile çözmek isterseniz ihtiyaç duyacağınız santral kapasitesi ve ilave donanımları hakkında yardımcı olabiliriz, Şişli Yayla netaş servisimizi arayarak fikir alabilir, ortalama maliyet hesaplaması yaptırabilirsiniz. Şişli Yayla Netaş Santral kurulumu için gerekli olan santral kablolama alt yapısını da Şişli Yayla netaş servisi olarak yapmakta veya mevcut kablo altyapınızdaki sorunların giderilmesinde yardımcı olabilmekteyiz.
Şişli Yayla Netaş Santral'e takılabilecek ek ürünler
- 8 Port Netaş İlave Abone Kartı
- 4 Port Netaş İlave Dış Kartı
- Netaş DTMF Kartı
- Netaş Dmc Kartı
- Netaş Evm Robot Operatör
- NetaşOperatör Konsolu
- Netaş Harici Bekletme Müziği
- Şişli Yayla netaş santralden kapı açma rölesi
Şişli Yayla Netaş Santral de Sık Karşılaşılan Arızalar
- Ziller Çalmıyor (Santral güç ünitesi CPP veya abone kartı arızalı olabilir)
- Arandığında başka yer çalıyor (Yanlışlıkla yönlendirme yapılmış olabilir)
- Dışardan arandığında çalıyor ancak içerde çalmıyor. (Telekom hattınızda veya santral kartında arıza olabilir)
- Dışarı arama yapılmıyor. (Yetki sorunu, dış hat arızası veya dış hat kartı arızası olabilir)
- Şişli Yayla Santral Robotu çalışmıyor. (Santral program sorunu, ana kart sorunu veya robot kart sorunu olabilir)
Şişli Yayla Netaşsantral sık kullanılan santral kodları
- 85 DD (Dahili yönlendirme)
- 82 DD (Çalan Telefonu Çekme)
Şişli Yayla Netaş santral servisimizden hafta içi her gün ve acil durumlarda 7/24 hizmet alabilirsiniz.
İstanbul Şişli Yayla Netaş Santral Servisi bize bu telefondan ulaşabilir veya altta bulunan whatsapp butonu ile iletişime geçebilirsiniz. 0212 536 52 53